Re: Jaki laptop

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 10 Oct 2011 - 19:29:27 MET DST

On 10/10/2011 18:20, Radosław Sokół wrote:

> 1) W czasie pracy komputer przenośny się tak nie grzeje.
> Podczas oglądania filmów -- już owszem. Wniosek: nie
> trzyma się go na kolanach podczas oglądania filmu.

Całe szczęście, że żaden z moich laptopów o tym nie wie i mogę tak od
lat robić bez przegrzania czegokolwiek.

> 2) Obecnie produkowane komputery przenośne to klasa note-
> book, a nie laptop. Ostatnie laptopy produkowano z 10
> lat temu. Dla informacji: typowy laptop miał od 3 do 5 kg
> wagi i często ekran plazmowy.

laptop

Pronunciation:/ˈlaptɒp/
(also laptop computer)

noun

     a computer that is portable and suitable for use while travelling.

Całe szczęście edytorzy Oxford Dictionary o tym nie wiedzą..

--
Pozdrawiam,
Kamil