Re: Jaki solidny RAM DDR2?

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Mon 10 Oct 2011 - 00:03:04 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 8 Oct 2011 18:37:11 +0200
 doszła do mnie wiadomość <j6pu86$jeo$1@news.onet.pl>
 od "Gil" <gilboa@op.pl> :

>"Latet" <latet@latet.pl> wrote in message

>Interesujące będzie to jak to wszystko będzie działac. Masz przecież
>wszystko. Pochwal się sukcesem.
>Zadbaj o PAE, DEP. Zobacz jak cie inne programy na tym będa działac i
>dopiero pisz a nie wal tabelkami i cytatami.
>Skończy się zapewne instalacją systemu od początku ale Mr. Latet chyba
>napisze o swoich sukcesach.

U mnie ramdyski(Gavotte i Dataram) działają pod XP na Dellu e4300 i
komputerze z Asusem P5Q-e, Gavotte jest wolniejszy od Dataram, ale
widzi cały wolny RAM poza zasięgiem Windows XP(na P5Q-E jest to
4.74GiB, na dellu 4.45GiB). Nie zauważyłem błędów w działaniu systemu
czy aplikacji, DEP działa, oczywiście ma to swoje minusy, w przypadku
XP nie będzie działać hibernacja(S3 czyli suspend to ram działa).