Re: modernizacja komputera [ tak do 300 - 350 zł ]

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 09 Oct 2011 - 16:10:21 MET DST

"Gupik" napisał:

> częściowo z Allegro [ chodzi o sprzęt z moje regionu , podlaskie
> Białystok ] , a częściowo z ogłoszeń lokalnych

Mimo wszystko płytę główną radziłbym kupić nową, chociaż z 2 kanałami ATA
może być już ciężko, pamięci - z uwagi na podejrzane źródła zakupu - takie,
które mają wieczystą gwarancję producenta.
N o i co z tym zasilaczem, to nie tylko sprawa wydajności prądowej i
kondycji 9-letnich kondensatorów, ale i złącz (dodatkowe 12V do procesora,
SATA).

JoteR