Re: Neostrada i adresy lub nazwy komputerów w sieci routera

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 08 Oct 2011 - 17:26:57 MET DST

On 2011-10-07 19:40, PioM wrote:
> Witam
>
> Ojciec kupił Neostradę. Adres routera jest widoczny w sieci, ale komputerów
> nie ma widać. Jak sprawdzić z poziomu systemu jaki adres i nazwę mają
> komputery przyłączone do routera? Zauważyłem że adres i nazwa zmienia się
> codziennie.

Jezeli standardowo korzstasz z DHCP, to komputery w sieci lokalnej
powinny byc widoczne w zakladce status (zazwyczaj kazdy router to m).

Adres publiczny routera moze sie zmieniac, bo w ramach neostrady
otrzymujesz dynamiczny publuczny adres IP, o jaką nazwę pytasz?
powiązaną z publicznym adresem IP - oczywiście że się zmienia bo jest
powiązana z tym IP co się zmienia ;P

Jeżeli chcesz wejśc na router z sieci publicznej, skorzystaj z usług
typu DYNDNS (wymaga wsparcia ze strony routera).