Re: skanowanie po wi-fi

Autor: gostek <gostek_at_gostkowo.pl>
Data: Fri 07 Oct 2011 - 23:22:10 MET DST

W dniu 2011-10-07 22:14, Marcin Stankiewicz pisze:

> Drukarka i laptop po WiFi z routerem. Drukarka ma stałe IP.

> A pytał się podczas instalacji jak jest podłączona drukarka ? Jeśli nie, to
> uruchom "Menedżer skanowania i faksu Samsung", we właściwościach będziesz
> mógł zmienić port na sieciowy.

> ssb3m.inf DriverVer=04/18/2011, 3.11.28.00
> SCX3200.inf DriverVer=04/01/2010,1.7.0.0

to ja mam bezposrednio ad-hoc lapa z drukarka (bez rutera)

sprobuje zmienic na stale IP, bo na razie bylo dynamiczne

tylko jeszcze musze dojsc jak to zrobic?

swoja droga mozesz zobaczyc w menadzerze urzadzen, czy widzisz jakies
urzadzenie do obrazowania (skaner)? to wydaje mi sie najbardziej
podejrzane - jak zainstaluje skaner po usb to tu pojawia sie urzadzenie
typu skaner, a jesli probuje po wifi to nie mam zadnego urzadzenia do
obrazowania... :(

i dzieki za dotychczasowa pomoc, ale kurcze nie moge tego rozgryzc