Re: skanowanie po wi-fi

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Fri 07 Oct 2011 - 20:17:50 MET DST

Dnia Fri, 07 Oct 2011 18:21:17 +0200, gostek na
pl.comp.os.ms-windows.xp,pl.comp.pecet napisał(a):

> czy znacie jakies drukarki typu kombajn atramenentowe badz laserowe
> ktore skanuja po wi-fi (poza wspomnianym juz hp)?

Samsung SCX-3205w :) Przed chwilą zeskanowałem zdjęcie z drukarki stojącej
w pokoju obok, a jedynym kablem podpiętym do laptopa jest zasilanie ;-)

Zainstaluj wszystko z płyty dołączonej do drukarki, tam jest coś co zowie
się SmarThru4 - tymże właśnie programem da się zeskanować po WiFi - przy
instalacji podajesz, że drukarka jest podłączona właśnie bezprzewodowo i
sam sobie wszytsko ustawia.

A jesli nie, to zajrzyj na płytę i tam jest podręcznik w html'u - dokładnie
masz tam opisane jak zmienić porty, żeby działało po WiFi :)

"Niektórzy wpadają na pomysł z takim impetem, że rozbijają go w puch."