Re: Dell XPS czy Inspirion

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Fri 07 Oct 2011 - 12:39:40 MET DST

Użytkownik z napisał:

> Teraz tak mówisz. Dysk jest najwolniejszym elementem, pierwszy się
> zepsuje i zawsze za mały. Dlatego SSD żeby system nie kulał a z
> oszczędności drugi na dane.

Mialem jzu 2 lapki, i co jak co, ale dyski nie padly :) Jednego z
powodzeniem brat zuywa, zdrugi (HP) rozpadl sie na czesci, niczym zlom,
ale dysk dzialal :)

mialem 5400, ale przymierzam sie do 7200 lub hybrydy. Na SSD nie mam
parcia, ja przewaznie wlaczam kompa i ma byc wlaczony :)

> Jedna zintegrowana dla oszczędzania prądu a druga zewnętrzna do grania.
>
> Bierz Inspiriona, Dowiedz się czy da się dołożyć Ramu i czy jest miejsce
> na drugi dysk. Będziesz zadowolony :-)

4GB mi styknie :)

Ide zaraz pomacac te lapki gdzies ;)