Jaki solidny RAM DDR2?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 07 Oct 2011 - 10:21:57 MET DST

Witam,

Czy możecie mi polecić jakie¶ konkretne ko¶ci RAM DDR2, które nie musz± być
superszybkie, ale za to będ± solidne, dobrej marki (chodzi o niskie
prawdopodobieństwo trafienia na uszkodzone) no i w umiarkowanej cenie, bo chce
kupić 8GB.

Moje obecne pamięcy to 2GB DDR-2 800 MHz : 5-5-5-16 CR2 i w zupełno¶ci mnie
zadowoli, je¶li nowe przynajmniej nie będ± wolniejsze. Oczywi¶ćie nie mam
zamiaru mieszać nowych ze starymi, podałam parametry starych tylko dla
porównania. Płyta główna to Gigabyte GA-EP35-DS4 (P35), prcesor C2D E8200.

Więcej RAM-u chcę wykorzystywać pod WinXP 32-bit - jako ramdisk (skoro program
Dataram Ramdisk oferuje tak± możliwo¶ć - tzn. wyukorzystanie RAM-u niewidzianego
przez 32-bit system, czyli tego powyżej limitu 4 GB). Na ramdisku chcę trzymać
plik swap (pierwsze testy mam za zob± - udane), pliki temp przegl±darek itp...

To po co mi aż 8GB, można spytać? A no po to, że na tym samym pececie pracuję
też czasem pod Win7 64-bit.

Dzięki,

latet