Dell XPS czy Inspirion

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Thu 06 Oct 2011 - 20:36:26 MET DST

Wybrac Dell XPS czy Inspirion?

http://www.komputronik.pl/product/131899/Laptopy/Laptopy_notebooki_/DELL_XPS_L702X_i5_2410M_-_nVidia_GT_550M_-_4GB_-_500GB_-_no_OS.html

http://www.komputronik.pl/product/129980/Laptopy/Laptopy_notebooki_/DELL_Inspiron_N7110_i3_2310M_-_nVidia_GT_525M_-_4GB_-_500GB_-_no_OS_czarny.html

Z rożnic, to dysk 7200 vs 5400 - to wiem, ze wole 7200

Nie wiem, czy roznica i5 a i3 ma znaczenie jakies wielkie?

Czy one sie czyms jeszcze znaczacym różnią?

Moze ktoś doradzic... W sumie potrzebuje w miare uniwersalnego lapka do
pracy (stad wybieralem 17" i 1600x900), grac na tym raczej nei bede, ale
chce miec karte graficzna z wlasna pamiecia, zeby te 4GB byly dla
systemu - mam system win7 64bit pro czy jak to sie nazywa ponizej
ultimate :) Dlatego bez osu.

No wiec w sumie najwazniejsze pytanie, czy i5 jest wart doplaty tych
paru stów, i czy XPS jest w czyms jeszcze lepszy. Bo jak nie, to kupie
Inspiriona i szybki dysk 7200 albo Momentus XT hybryde i sobie podmienie.