Re: Porządny dysk SSD lub pendrive 128+

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 23:21:25 MET DST

> obszar objety jest tzw. buforowaniem danych do zapisu, wiec poczatkowy
> transfer 30-50-100MB/s jest de fakto fikcyjny, bo to usredniony transfer

Zgadzam si. Ja oczekuj 30 MB/s staego, niebuforowanego zapisu, dlatego
podaem cen 1-1,5k ty.
Widziaem e Intel wypuci takie cudeko (model 310?), ale nie znam
adnego wiarygodnego rda gdzie podanoby tak wanie mierzony zapis.
Troch pokemonowy robi si internet i serwisy "hardarowe".

Modelu na razie upatrzonego nie mam, jedynie wymagania :)