Porządny dysk SSD lub pendrive 128+

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 19:44:15 MET DST

Witam,

Mam zakupić pendrive 64/128 GB wzwyż, ale warunkiem jest dobry transfer, a
nie opadający z 30 do 3 MB jak się bufor zapełni. Transfer odczyt i zapis
ma być min 30-40 MB.
Rozumiem że w grę wchodzi USB3.0 zatem czy możecie polecić jakiś naprawdę
dobry pen ? Cena nie gra roli - do 1,5 tyś bo firma bogata i wymagająca.

Ewentualnie....
Myślę o jakichś dyskach SSD na złączu mSATA (mPCI express). Jest toto
lekkie i wydajne, tylko modele z którymi miałem do czynienia (do 600zł)
miały problem z zapisem - spadał do paru megabajtów po zapisaniu X
gigabajtów na niego. To był dysk Runcore 64 GB, więc tej firmie dziękuję:

http://www.made-in-china.com/showroom/eaver12/product-detailDMcEneKVHqYu/China-16-32-64-128GB-Runcore-70mm-PCI-E-SATA-Ii-Solid-State-Drive-SSD.html

Wymagania
- poręczne (małe)
- szybkie
- odporne na "o, upadło", bo ostatni turlałem się do Piły po dysk z danymi
- wielkość biznesowa, więc obudowa 2,5 cala odpada - mniejsze potrzebne

Wszyscy producenci nastawili się ostatnio na tanią tandetę i przepłacone
testy, więc mi samemu pojawia się wielki znak zapytania nad głową i liczę
na waszą pomoc, za którą z góry dziękuję.