Re: Xp prof i dobry sprzęt

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 12:52:01 MET DST

On 2011-10-05 10:55, Dawid wrote:

> Mają to robić jako hobby?Ten system kończy żywot.
> To samo możesz napisać o win 98, celowo nie ma tam wsparcia DX 10 i 11 :-)

Oczywiście, że nie jako hobby. Microsoft ma interes w tym by wspierać
nowo wypuszczony system, ponieważ użytkownicy muszą go kupić, a to
generuje zyski. W związku z tym, iż XP okazał się 'za dobry', trzeba
było paru działań by zachęcić klientów do zmiany systemu :)

> To prawda i działa lepiej.

Jest sporo ulepszen /w zaleznosci jak gleboko siedzisz w systemach/, dal
uzytkownika to co standardowo w MS - wsparcie dla znacznie wiekszej
liczby urzadzen i generalnie mniej problemów z nowinkami (jak chociazby
sector alignment). Dalej nie bede wymienial, na pewno nie zaboli (mam tu
na mysli przyzwyczajenia do UI, bo te dosc latwo mozna zmienic)