Re: Xp prof i dobry sprzęt

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 11:40:39 MET DST

Dnia Wed, 5 Oct 2011 09:25:04 +0200, robot napisał(a):

> Można prosić coś więcej na ten temat?

Uproszczenie, tudzież skrót myślowy. Oprogramowanie wymagające dużej mocy
procesora wymaga również coraz częściej systemu x64 i więcej niż 4GB
pamięci. To XP zupełnie dyskwalifikuje, chyba że ktoś ma zacięcie do
muzealnego eksperymentu pod tytułem XP x64.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem