Użytkownik " Niki" <niki.pilska@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j6ev3q$960$1@inews.gazeta.pl...
> Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne,
> zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do zastosowań typowo
> biurowych
> (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
> A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?
> Atramentowe
> czy laserowe? Tak do 1700 zł.
Masz o wiele za dużo. Po pierwsze oczywiście kombajn a nie wszystko osobno,
po drugie coś z serii biurowych atramentówek. Nie zapominać, ze istnieje
Lexmark (strona za 3 grosze), Epson ale biurowy a nie badziew za 200 zł.
Może być HP, ale też biurowe. Brother nie wytrzyma dużego obciążenia a Canon
nie ma typowo biurowych modeli.
Received on Tue Oct 4 23:35:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Oct 2011 - 23:51:01 MET DST