Re: pamięci do lapa - które

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Oct 2011 - 13:20:07 MET DST

W dniu 2011-10-02 11:45, Olo pisze:

> to zrujnowałeś mój światopogląd, bo zawsze myślałem, że im mniejszy CL
> tym lepiej (szybciej).

Kajam się i sypię głowę popiołem ;)

Oczywiście macie rację - CL jest liczbą cykli zegara potrzebną na odczyt
komórki.
Pomerdało mi się z czasem odświeżania - a właściwie ilością cykli
pomiędzy odświeżaniem.

Widocznie już zbyt dawno byłem na szkoleniu ;)
Zresztą pamięci o niższej liczbie CL są droższe - choćby z tego powodu
nie powinienem strzelić takiego babola :(

Przepraszam za zamieszanie i dzięki za sprostowanie.

--
Pozdrawiam.
Adam.