Re: Momentus XT - ciąg dalszy zabawy w kotka i myszkę...

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 01 Oct 2011 - 23:28:12 MET DST

On 2011-10-01 22:36, Norman wrote:

> Użytkownik "Vince" napisał w wiadomości grup
>
> Czy przy innych dyskach są podobne objawy?
>
> Pozdrawiam, M.
>

> Nie, na starym 5400 rpm wszystko było ok stąd moje zdziwienie, że ten
> Momentus XT ma jakiś problem...

Ze swej strony moge dodac, iz temat dla mnie dziwny.

Sprzedalem dyski XT po testach jak i nowe, żaden klient się nie skarzyl.
Oczywiscie nie osiagaja wydajnosci SSD, przy zapisie nie ma zadnej
roznicy, ale jakis skok jest, a ja ze swej strony nie miałem żadnego
sygnału świadczącego o zadławianiu się.

Może jest jakiś problem, tylko dokładnie nie wiemy gdzie. Może to być
bardzo specyficzny mostek SATA + okreslony OS + Momentus XT... przy
obecnej zlozonosci protokolow komunikacyjnych bledy sie zdarzaja. Tak
czy inaczej nie nazywalbym tego problemu powszechnym, nie mam ku temu
podstaw (jako osoba, ktora sprzedala troche momentusow, jak i co
najmniej dwa mocno testowala w codziennej pracy).