Re: Jaka karta graficzna PCI-E w okolicach 300 zł...

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 01 Oct 2011 - 17:52:05 MET DST

> Intertesująca. Jak się ma wydajnościowo do GT240?
> Tu http://en.wikipedia.org/wiki/File:Geforcecards.png się wydaje, że na
> tym samym poziomie.
> A ciekawe jak w CUDA?
> I jaką ma temp. przy normlanej pracy w Windows?

Nie podam Ci liczbbowych parametrow, bo ich nie mierzylem, w praktyce w
standardowym starcraft2, mapy blizzarda dziala plynnie (tam nie trzeba
wiekszej mocy). Oczywiscie rurki odrowadzajace cieplo sa gorace po sesji
3d, ale to tak by design. System stabilny.

W malych obudowach warto zadbac o dobra wentylacje obudowy (wolnobrotowy
wentylator powinien wystarczyc). Oczywiscie im wieksza obudowa tym
mniejszy wplyw na pozostale elementy plyty, ale to oczywiste.

Moge Ci zrobic jakis test, ale podeslij ew. namiary na program
testujacy. Co do fullHD nie mam watpliwosci, do tego wystarczy zwykly
atom + ION, wiec zupelnie nie ma porownania.