Re: [NTG] Your System Has No Paging File, or the Paging File Is Too .. Win2k

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Oct 2011 - 08:28:47 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Będzie działać. Pamiętaj tylko, że samo sklonowanie dysku nie wystarczy,
> trzeba jeszcze sprawdzić/ustawić parę drobiazgów w MBR. Drive Snapshot
> ma do tego specjalne polecenie (dostępne spod prawokliku na dysku i z
> wiersza poleceń): "Check boot capability" czy jakoś tak.

Dzięki. Co prawda zabrałem się do tego z pewną ostrożnością. Najpierw
testowałem na maszynach wirtualnych. Później zrobiłem na domowym
pececie. Same sukcesy. Do głowy mi nie przyszło że istnieje taki poważny
błąd-zagrożenie. Nie natknąłem się na ostrzeżenie w necie jak czytałem o
różnych programach. Ostatnio pad dysku kosztował 3 dni przestoju i 1200
zł za robotę serwisanta :-) Pomysł na klonowanie dlatego że przy zakupie
używanej maszyny nikt nie pomyślał o płytach cd instrukcjach itd.
Człowiek uczy się przez całe życie a serwis musi kosztować :-)