Re: Jakie urządzenie wielofunkcyjne?

Autor: Vince <wujek_dobra_radaNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Thu 29 Sep 2011 - 15:24:05 MET DST

Z dala od HP. Czasami koszt kompletu kartridży przekracza cenę drukarki (nie
żartuję!!!). Do tego niektóre z nich (kartridży, np. serii 300) wyposażone
są w jakieś takie g...niane ustrojstwo, które automatycznie wykrywa nawet po
napełnieniu, że kartridź był zużyty. Wiadomo, można to obejść (bo nie ma
takich zabezpieczeń których nie dałoby się złamać), ale zamiast użerać się z
zabezpieczeniami kartridża od drukarki lepiej wybrać coś uniwersalnego i
taniego w eksploatacji.

Jeszcze raz powtarzam (z własnego doświadczenia) - z dala od HP!

Pozdrawiam, M.