Re: 2 terabajty za niewiele ponad 200zl

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Sep 2011 - 16:57:18 MET DST

Pszemol wrote:

> Czy taki rozmiar partycji w ogóle obsłuży Windows XP 32-bit SP3?
> Coś mi świta w głowie że był jakiś limit w XP do 137GB czy coś?

obsłuży...
ale XP na tym dysku zachowuje się dość dziwnie - mianowicie podczas
uruchamiania na dole pojawia się pasek stanu. Na dyskach poniżej 2T
paska nie ma. A tak wogóle jest OK.
Dysk pracuje nawet w archaicznej kieszeni pod USB.

> Coś mi świta w głowie że był jakiś limit w XP do 137GB czy coś?

to na Win98 i coś mi się w głowie kołacze, że jest to ograniczenie FAT32

R.