dosypka lub nowy toner

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Mon 26 Sep 2011 - 20:55:32 MET DST

witam

mam drukarko kopiarkę Brother DCP7010. NA wyświetlaczy pojawił sie napis
mało toneru. W zeszłym roku kupiłem za 150zł wkład i już się skończył?
Trzeba kupić nowy, ale coś może się nauczę rozkładając stary wkład.
Kolega wziął go do ręki i mówi patrz: tu jest korek! zanim
odpowiedziałem wysypał sobie toner na buty :) Wszystko sie działo "na
warsztacie" wiec szkoda żadna, ale w środku ciągle jest pół szklanki,
może więcej proszku - to jest "mało"? Może drukarka policzyła ilość
stron i trzeba by ją jakoś zresetować? (podczas używania toner był
"mieszany")
Czy może lepiej kupić "dosypkę" i zapomnieć o "mało toneru"? czy można
dosypać do tego co jest, czy wcześniej opróżnić?

ToMasz