Re: Ktory Intel do vmware?

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Tue 20 Sep 2011 - 23:49:03 MET DST

On 20/09/2011 10:48 AM, Szymon von Ulezalka wrote:

> no, niestety :/
> tak swoja droga- vt-x toto samo co vt-d? interesowalem sie kiedys
> wirtualizacja, ale wiekszosci rzeczy juz pozapominalem /nawet takich
> podstaw/.

Wydaje mi sie ze w VT-x zawieraja sie inne VT jak np VT-d, VT-c.
Co sugeruje wikipedia:

I/O MMU virtualization (AMD-Vi and VT-d)
Main article: IOMMU

An input/output memory management unit (IOMMU) enables guest virtual
machines to directly use peripheral devices, such as Ethernet, accelerated
graphics cards, and hard-drive controllers, through DMA and interrupt
remapping. This is sometimes called PCI passthrough.[30] Both AMD and Intel
have released specifications:

     * AMD's I/O Virtualization Technology, "AMD-Vi", originally called
"IOMMU".[31]
     * Intel's "Virtualization Technology for Directed I/O" (VT-d).[32]

        Network virtualization (VT-c)

     * Intel's "Virtualization Technology for Connectivity" (VT-c).[33]

http://en.wikipedia.org/wiki/X86_virtualization

Po tym wnosze ze koles z tego artykulu:
http://topclass.art.pl/2011/4761/hardware/obsluga-passthrough-w-esxi-dla-sandybridge-intel-dp67bg-vt-x

osiagnal to czego szukam na wymienionym przeze mnie zestawie, procesor - plyta.

Fajnie by bylo gdyby ktos to potwierdzil lub zaprzeczyl. :)

> no, niestety niczego na mysli nie mam. kompa zlozylem juz dawno temu,
> nie jestem na bierzaca w hardwarze juz :/

> a, co racja to racja

> nie, nie powinna.
> pozdrawiam!
>
> szymon
>
> PS. jak ja kupisz, to daj znac czy wszystko dziala :)

Spoko. Tylko ze to jeszcze na pewno potrwa i nie wiadomo co z tego
wyewoluuje. ;)

> ps2. czemu esxi, a nie np xen ;)?

Bo z vmware mialem kidys stycznosc, jakakolwiek. ;)

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org