Re: Ktory Intel do vmware?

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Mon 19 Sep 2011 - 22:06:59 MET DST

> Znalazlem juz. Pol nocy szukalem. :)
> IntelŽ Core™ i7-2600 Processor
> IntelŽ Desktop Board DP67BG (Po updacie biosu z maja tego roku)

upewnij sie ze *na pewno* owa plyta glowna toto obsluguje. wiesz-
pozycja w biosie nic nie znaczy, jezeli toto nie dziala.
logow teraz nie mam, wiec nie udowodnie/przekonam cie o tym; ale intel
oferuje czat z supportem /po angielsku oczywiscie/- gadasz z zywym
czlowiekiem, nie z botem- ow czlek powiedzial mi, ze tylko czipsety
serii x /badz w q; nie pamietam juz dokladnie/(58?) tak czy siak-
przejrzyj sobie toto tutaj: http://hardforum.com/archive/index.php/t-1590394.html
moze zatem warto byloby dolozyc nieco do serwerowej plyty (nie
"desktopowej")? albo AMD ogladnac /ale u nich z chipsetami toto
wspierajacymi toto roznie bywa/

> Teraz, jaka grafike do tego dobrac, w ogole nie gram w zadne gry ale nie
> chce zeby mi spowalnialo system w jakimkolwiek sensie.

o ile nie zamierzasz grac, to integra z procka ci powinna wystarczyc /
jezeli plyta obsluguje ja/, badz np najtansza nvidia /najlepiej
pasywnie chlodzona, coby nie byla zbyt glosna/.

szymon

ps. pamietaj- do obslugi vt-d /badz iommu/ musi zarowno procek, jak i
chipset jak i bios je obslugiwac.