Re: a może by tak SCSI?

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2011 - 23:12:53 MET DST

> Użytkownik "Robert Winkler"
[ciach]

> Sprawdź jeszcze wersje SCSI, tak aby kontroler mógł pracować z danym dyskiem,
> ja naliczyłem się 10 kolejnych wersji standardów
> Pozdrawiam
> Robert Winkler

Robert zapomnial jeszcze o jednym (w tym rozwazaniu dosc istotym
szczegole) drobiazgu. Jesli dysk o jakim napisales moze pracowac z
maksymalna predkoscia 320 Mb/sek. to do jego podlacznie potrzebna
bedzie odpowiednia przejsciowka ze zlacza SCA (czyli to co w dysku)
na zlacze 68 pin (zlacze w tasmie) czyli nie taka za kilkanacie zlotych
tylko taka za zlotych kilkadziesiat. To pierwsz spowoduje bowiem to
iz maksyalny transfer spadnie do 40 Mb, ta druga pozwoli na prace
dysku z predkoscia do 160 MB (ta sa wartosci teoretyczne oczywiscie).
AM