Re: na co postawić GPU czy CPU?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Mon 12 Sep 2011 - 19:25:44 MET DST

Ireneusz Brycki wrote:
> Zaznaczę, że 90% mojego korzystania z kompa to biurowe rzeczy i
> internet, reszta to filmy, a na końcu może 3% jakieś nowe tytuły gier.

tak na oko to dowolny sprzet ktory faktycznie moze byc uzyty
do sprzetowego wspomagania (jakies flashe czy przegladarki)
i tak doskonale poradzi sobie bez tego - jest na tyle nowy ze
raczej ma wydajnosc odpowiednia

roznica miedzy i3 i i7 dla wszystkich zastosowan poza grami bedzie
niezauwazalna golym okiem (no, chyba ze lubisz miec otwarte 200
zakladek na raz)

zakladajac ze przez 'biurowe rzeczy' i 'internet' rozumiemy to samo,
to roznice miedzy dowolnym* nowym dostepnym sprzetem beda znikome

*mam na mysli to co producenci teraz sprzedaja, niekoniecznie
to co ma w ofercie jakis zapomniany sklepik