Re: Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?

Autor: T.V. <szukajcie_at_znajdziecie.pl>
Data: Fri 09 Sep 2011 - 01:23:56 MET DST

Dnia Tue, 06 Sep 2011 17:16:22 +0200, Rafał napisał(a):

> Ok, to jak najbardziej pytanie na serio. Jeżeli mowa o inwestowaniu,
> mowa także o czasie zwrotu inwestycji i zyskach. Jakie więc są Twoje
> cele? Ew. też po prostu chcesz by Ci się wydawało że masz sprzęt cool
> bez specjalnego powodu i potrzeby.

Nie calkiem tak jak piszesz - Intel jak dla mnie zatrzylam produkcje
platform przed "LGA2011" - chcialbym za 2-4lata zmienic CPU na
szybszy/nowszy, moze grafike ale trzeba miec gdzie to wlozyc - o ile PCI-ex
prawdopodobnie pozostanie przez kolejne 2-3lata, o tyle sockety 1156 i 1366
i procki na nie beda dostepne moze "300"MHz szybsze z tym ze (i tu sie
modle) proces produkcyjny sie zminiaturyzuje i bede mogl sobie pozwolic na
CPU w 25nm - o taka inwestycje mi chodzi.

--
Pozdrawiam
T.V.