Re: Karta graf. na AGP x8

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed 07 Sep 2011 - 22:19:15 MET DST

Bugatti wrote:
> Mam na oku grafikę Asus Radeon HD3450 512MB DDR2/64b AGP LowProfile.
> http://www.sonigate.com/uploads/product_images/1000276_Placa-Grafica-AGP-Asus-AH3450-512MB_2..jpg
> Jednakże wygląda dość duża - jest długa i będzie wystawać z tyłu śledziem
> (mam obudowe midi tower)

ykhm, ze co?

> Ponadto nie wiem do końca co oznacza "LowProfile" - googlarka wypluła że to
> karty nisko-wydajnościowe (prawda to ? )

low profile - niski profil, karta o polowie szerokosci

> i na innych forach piszą żeby jej
> nie kupować bo jest nie warta nawet tych ok. 170 zł

a to swoja droga
http://www.videocardbenchmark.net/mid_range_gpus.html

porownaj sobie radeona hd 3450 z grafika zintegrowana w i3 540

> Jaką byście polecili inną grafikę pod ASUSa P4P800 ?

raczej zmiane plyty

> Może Sapphire Radeon HD3450 512MB DDR2 64bit AGP
> albo
> Powercolor Radeon HD3650 512MB DDR2 64bit AGP

raczej sapphire niz powercolor, z racji firmy

> HD3650 wydajnieszy od HD3450 ?

tak

> Obecnie mam Radka 9700 i chce zmienić z powodu artefaktów.
>
> Komp wykorzystywany głównie pod CAD/CAE.

zastanow sie nad zmiana platformy zamiast kupowac czesci na wymarciu