Re: Karta muzyczna

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Wed 07 Sep 2011 - 01:18:18 MET DST

W dniu 07.09.2011 01:11, Andrzej Libiszewski pisze:
> Skoro masz tak dobre ucho, by bez wątpienia wskazać który układ daje lepszy
> dźwięk

Nie słyszę różnicy w scalakach, ale zbliżanie się do żywego instrumentu
jak najbardziej.

> to może masz również i oczy, które umożliwiają idealne określenie
> jak powinien być wyregulowany monitor. W końcu po co kalibrator? To żadnen
> przytyk, chociaż... uderz w stół, a nożyce się odezwą.

Wyregulować bez przyrządu monitor się da bez wiekszego problemu. Kwestia
doświadczenia. Gorzej z oprofilowaniem. Tu oko nie tylko nic nie da, ale
i wprowadzi w błąd a i ręczne tworzenie tablicy korekcji to robota dla
tybetanskich mnichów.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!