Re: Karta muzyczna

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 06 Sep 2011 - 22:30:13 MET DST

On Tue, 6 Sep 2011, Tom01 wrote:

> Myślę że w wątku dał Pan dowód że jednak trochę tak. Na pewno więc Pan wie że
> na karcie jest mnóstwo odrębnych bloków realizujących różne funkcje.
> Pomijając całą część komputerową i zasilanie, pozostają jeszcze syntezatory,

  Ale jeśli to nie jest PCM sprzed króla Ćwieczka, a synteza
tworzona cyfrowo, to ta część jest bez znaczenia.
  Włącznie z faktem, że co badziewniejsze (wszystkie? :P) rozwiązania
on-board nie mają zaimplementowanej obsługi mikrostrojenia
(i z ćwierćtonów z MIDI nici) - na tor "wave" to się nie przekłada
nijak. W odróżnieniu od prawdziwych (lub co najmniej trudnych
do podważenia argumentów) o przetworniku, mikserze i przedwzmacniaczach.
  Czy możemy się w tym zakresie zgodzić?

  Apeluję o niepogrubianie argumentów poprzez dorzucenie ich
"na sztuki" :]

pzdr, Gotfryd