Re: Karta muzyczna

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Tue 06 Sep 2011 - 21:19:12 MET DST

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka"

> ja moge polecic X-fi gamer od creativa.
> dziala elegancko pod windowsem /od xp do winserv2008r2; na sterach od
> win7/, jak i pod linuksem /tutaj oczywiscie ograniczona- w porownaniu
> do windy- funkcjonalnosc/.
> co prawda z glosnikow nie slucham /preferuje sluchawki/, ale taki np
> crystalizer daje calkiem sporo, tak samo jak dzwiek przestrzenny.
> zdecydowanie polecam :)
> ah, nie zapomnij zainstalowac zestawu /programu?/ creative alchemy.

Przepraszam, ale akurat gamer wyjatkowo do sluchania muzyki sie nie nadaje.
Jest swietny do gier i filmów, ale do muzy, zwlaszcza do systemów 2 albo
2.1 to lepciejszy jest nawet x fi audio (ofkoz moim skromnym zdaniem - od
razu zastrzegam, ze slepych testów nie wykonywalem, ale mam atest od
szwagra, potwierdzony wlasnorecznie postawionym krzyzykiem przez kilku
kumpli, ze potrafie bezblednie odróznic dzwiek kontrabasu od fujarki;) .

--
LP