Re: Karta muzyczna

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Tue 06 Sep 2011 - 20:53:03 MET DST

W dniu 06.09.2011 20:40, Andrzej Libiszewski pisze:
> I tu by się mniej więcej kończyła waga twoich tak zwanych argumentów.

Chyba Pan nie ze zauważył, ale to była opinia użytkownika, parę
informacji uzupełniających i kilka spostrzeżeń które u mnie obaliły parę
mitów. Napisałem co zauważyłem na użytek (lub nie) czytających. To nie
badania, nie przedstawiam twardych dowodów, wykresów, itp. Choćby
dlatego, że technicznie nie mam pojęcia jak takie badania przeprowadzić
ani nie mam przyrzadów ani czasu, ani ochoty na to. Choć ochota to by
się znalazła, bo mam naturę raczej wnikliwą. Tymczasem zachowuje się Pan
jakby to obowiązkiem było a wypowiedź bez dowodu była zupełnie
bezwartościowa. Usenet jest m.in. po to, aby dzielić się informacjami,
niekoniecznie na poziomie naukowym. Często prosta opinia jest jednemu
tak samo wystarczająca jak innemu kilometrowy wywód z teorii sygnałów.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!