Re: jakie urządzenie sieciowe ?

Autor: Artur <no_at_spam.pls>
Data: Mon 05 Sep 2011 - 16:09:40 MET DST

"Azazel" <wroclawrules.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
news:j3m8vu$o3k$1@inews.gazeta.pl...
> Wiem, wiem to może nie na tę grupę ale nie raz ta grupa mi pomogła,
> więc może teraz się ktoś życzliwy znajdzie i mnie oswieci ;)
>
> W mojej firmie mam internet - neostradę 20mbit (na 2 lata) na
> modemo-routerze

Masz dwa wyjscia. Albo osobny (dodatkowy) router na ktorym wpisujesz trase
statyczna do serwera z aplikacja na lacze 2 i default na lacze 1. Wtedy
kazdy host w Twojej sieci musi miec skonfigurowany default na ten router.
Ewentualnie na kazdym hoscie w sieci wewnetrznej definiujesz wpis statyczny
, ktory bedzie kierowal ruch do tego konkretnego IP na lacze 2, a default na
1.
Na Windows zrobisz to wpisem:
route -p add x.x.x.x mask y.y.y.y ip_gateway

A.