Re: Jaki Tuner DVB-T ( hybryda)

Autor: jerzu <to_jest_fajans.jerzu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Sep 2011 - 20:00:35 MET DST

On Sat, 3 Sep 2011 23:42:29 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

>Być może -- mnie Dipol powiedział, że do odbioru programów emitowanych przez Dipol
>(i zapewne przez inne kablówki) potrzebny jest odbiornik z DVB-C -- i nic poza tym,
>o żadnym parowaniu nie wspominał, ale może jakoweś parowanie jest potrzebne.

Nie wiem, dla mnie Dipol to producent osprzętu antenowego. A że tak
się nazywa jakiś lokalny operator kablowy to dowiedziałem się właśnie
od Ciebie. I jego oferta albo wymagania techniczne mało mnie
interesują.
Owszem, do odbioru kanałów cyfrowych w kablówce w 90% potrzebny jest
dekoder DVB-C. I tu się zgadzam. Ale w 90% sygnał jest kodowany, a do
jego zdekodowania potrzebny jest zestaw STB + karta. Żaden ze znanych
mi operatorów, który działa w mojej okolicy (UPC, Aster, Vectra,
Multimedia), nie pozwala na dzierżawę samej karty, którą można włożyć
do tv celem dekodowania kanałów cyfrowych. I tyle tematem wyjaśnienia
przydatności tunera DVB-C w laptopie.

>Jako zwykły użytkownik jesteś mocno zaangażowany w gaszenie zainteresowania
>takim czymś jak połączenie DVB-T z DVB-C w jednej obudowie, na dodatek obudowie
>bez monitora, ale z USB... Telewizory mają gniazdka USB, można za pomocą tych
>gniazdek podłączyć dysk, aby na ten dysk coś nagrać... Wiem na pewno -- sprawdzałem
>jeszcze i dziś w Komputroniku, gdzie rozmawiałem o Panasonicu i Samsungu... Na
>Panasonicu jest nawet naklejka mówiąca o możliwości nagrywania na dysk poprzez
>port USB...

Co to ma wspólnego z tematem wątku?

>Tak na moje oko to prezentujesz kogoś, kto źle wybrał i nie chce, aby inni ludzie
>wybrali dobrze. :) A pamiętam, że jakiś czas wyzywano mnie od... No... Od niemądrych,

Mam TV z tunerem DVB-T i DVB-C. Jedyne co na nim odbieram w DVB-C to
reklamówki UPC. I nic więcej, reszta jest _kodowana_. I tyle tematem
wyjaśnienia przydatności tunera DVB-C w TV.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280