Re: Laptop dla rodzic贸w

Autor: RadekD <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 12:02:20 MET DST

W dniu 2011-08-31 11:51, Wojciech Wrodarczyk pisze:
> Oczywi艣cie jak kto艣 jest mocnym estetom i nie trawi 偶adnych kabli, kompa
> chce chowa膰 na noc do szuflady to nie przeskocz臋 tematu, ale pod uwag臋
> warto wzi膮膰.

To z szuflad膮 trafia w sedno - tata sko艅czy gra膰 w Sapera - od艂膮czy
jeden jedyny kabelek z zasilaniem, zamknie klapk臋 i na noc na p贸艂k臋.

Gdyby by艂o troch臋 bezpiecznego miejsca to te偶 my艣la艂em o nettopie.

Jest jeszcze jedna rzecz - taki ucz膮cy si臋 chodzi膰 wnuczek, kt贸ry bardzo
lubi si臋 bawi膰 kabelkami.

Tu musz臋 stwierdzi膰, 偶e jestem prorokiem bo kilka lat temu kupi艂em
obudow臋 Chiefteca, kt贸r膮 po prostu zamykam na klucz (jeszcze tylko
musz臋 wyprowadzi膰 Power gdzie艣 na biurko).