Jaki Tuner DVB-T ( hybryda)

Autor: Piotr W. <_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 22:46:51 MET DST

Witam, przejeżdżałem w necie ofertę dostępna w sklepach ale nie chce
eksperymentować, wiec jeśli ktoś ma doświadczenia z tunerami DVB-T (ja
myślę póki co o hybrydzie cyfra/analog), proszę o podzielenie się
wrażeniami co do konkretnego urządzenia.

DO tej pory używam analogowego WinFast TV2000 XP EXPERT i jestem bardzo
zadowolony ale czas przesiąść się na sygnał cyfrowy bo już leci w eterze.

W zasadzie zainteresowały mnie dwa.

1. GigaByte U8300 HDTV USB Hybrydowy MPEG4
http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=17855

2. Leadtek WinFast DTV Dongle H USB 2.0

http://www.komputronik.pl/product/53413/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/Leadtek_WinFast_DTV_Dongle_H_USB_2_0.html

Z racji sentymentu do dotychczasowego analogowego WinFasta 2000 XP
skłaniam się ku drugiemu.

W GigByte nie widzę np. na pilocie sterowania teletextem.

--
Pozdrawiam
Piotr W.