Re: niedrogi laptop z WiFi

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 21:39:22 MET DST

Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:59:15 +0200, Tomek napisał(a):

> Jeśli z okolic W-wy to chętnie.

Kupowałem via net -
http://www.progress.pc.pl/index.php?product_id=1&category_id=1&from=12&nm=Notebook-DELL-Latitude-D630.
Kontakt ze sprzedawcą jest wręcz wzorowy.

> Szkopuł w tym, że w Carrefour są nowe na gwarancji za 1000 zł, tu używane
> za 200 zł więcej.

Powiem tak - na zakupionym przeze mnie sprzęcie nie ma śladu użytkowania.
Gwarancja jak najbardziej również jest. Poza tym, jednak co Dell, to Dell.

> Najbardziej mi zależy na opisanych wadach, mój stacjonarny komputer
> jest słabszy niż ten laptop i "chodzi".

http://www.ceneo.pl/;0159198446-10.htm - przecież według tego opisu komputer
ma 3 porty USB 2.0. Karta dźwiękowa - pewnie jakiś Realtek.

> Modernizacje laptopa to wykluczam, bo sobie z tym nie poradzę
> sam.

Wymiana dysku w tym modelu sprowadza się do odkręcenia kilku śrubek i
wyciągnięcia napędu. Zresztą obrazkowe instrukcje, jak tego dokonać, Dell
najzupełniej normalnie umieszcza w necie.

> Dzięki za głos w sprawie.

Proszę uprzejmie.

[ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to            ]
[ niewykluczone, że to prokurator.                                         ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]