Re: Piek³o!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 20:13:16 MET DST

sciae
U¿ytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" >
> "Eneuel Leszek Ciszewski" >
>> Tak -- mój penis nie jest oliwiony!!!

Na to, to chyba jednak nie na tej grupie szukaj rady;)

> Aby by³o jasne -- nie namawia³em nigdy nikogo do przerwania ci±¿y
> Natomiast mnie miano abortowaæ -- ale nie da³em siê!!!

Opisywa³em kiedy¶ historiê dziecka, które autentycznie urodzi³o siê w tzw.
"czepku" co ponoæ niczym szczególnie rzadkim nie jest. Ochom i achom na
sali porodowej nnie by³o koñca, ale po dok³adniejszych oglêdzinach okaza³o
siê, ¿e domniemany czepek "szczê¶cia" nie by³ kawa³kiem ³o¿yska ale gumy z
rozerwanej prezerwatywy. Tak to los p³ata ludziom ( i tym rodz±cym i tym
rodzonym) ró¿ne figle...

> Pisz±c powy¿ej o ci±¿y -- mam na my¶li ludzk± ci±¿ê. Byæ mo¿e jaka¶
> ciê¿arn± mysz czy szczurzycê -- zabi³em.

Okrutniku jeden. A przecie¿ maj±c peceta móg³by¶ pod³±czyæ do niego
specjalistyczne oprzyrz±dowanie, jakie¶ tam kamery, czujniki, detektory, i
za ka¿dym razem sprawdzaæ jaki jest stan twojej ofiary. W koñcu jak
'tamtym' nie uda³o siê ciê nie urodziæ i ograbiæ z maj±tku, to ci±¿y
(bezaborcyjnie i bezapelacyjnie) na tobie obowi±zek sp³aty w ten sposób
zaci±gniêtego u przeznaczenia (albo jak kto tam swoich bogów nazywa) d³ugu.
Amen
Koniec w±tku.

--
LP