Re: Jaki szybki dysk SSD (40-60 GB) pod system?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 12:55:48 MET DST

> Dlaczego?
> Aplikacja tworzy plik (zajmujący maksymalnie dużą przestrzeń), pobiera
> od systemu listę bloków, które zajął - i trimuje sektory, na które się
> to przekłada - bo wiadomo, że nie zawierają żadnych sensownych danych.

Sprytne...!

A czy podobny myk byłby możliwy spod Win7?
Mam na mysli podłączenie dysku SSD (na co dzień używanego jako systemowy pod XP)
jako drugiego dysku do kompa z Win7 - i wykonanie podobnej operacji. Założyć
parę wielkich plików nawet ręcznie i zaraz je skasować - to żaden problem.

Dlaczego chciałbym to robić spod Win7? Bo nie znam się na tych linuxach i nie
sądzę, abym sobie poradził z tym odpalając LiveCD, chyba, że gdzieś istniałaby
instrukcja krok po kroku.

Pozdrawiam,

latet