Nawiedzony komputer?

Autor: Vince <wujek_dobra_radaNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 22:10:54 MET DST

Problem jest następujący. Kolega porzucił mi "na serwis" komputer leciwy
dość już, bo kilkuletni na procesorze Intel Pentium 733MHz. Problem wydawał
się być prosty. Format, instalka, zgranie sterowników (Sandra) & that`s all!
Niestety przy instalacji Win XP SP2 wykoczył problem z kopiowaniem plików.
Nie pomogły następujące kombinacje:
- wymiana CD ROM (nośnik, z którego na innych komputerach system instaluje
się noirmalnie)
- pasków HDD
- CD-ROM`a (ATAPI)
- DYSKU TWARDEGO (!!!!!!!!!!!!)
- wszelkiego rodzaju formaty, konwersje FAT/FAT32/NTFS

Co ciekawe podczas instalacji Windowsa 98 SE problem jet ten sam, tyle, że
problem pojawia się tylko z jednym plikiem (ks.sys), podczas gdy z XP jest
to ok 20-30 plików. Czy ktoś mi może wyjaśnic co jest grane? Nie wiem jaka
to płyta (bo nie mam do niej sterówników, a Sandry bez systemu nie odpalę).
Wcześniej na kompie był zainstalowany Win XP (ale jak już wspomniałem
wcześniej był dośc poważnie zawirusowany - Win32.Sality). Proszę o pomoc, bo
zaraz mnie szlag trafi!

Pozdrawiam, M.