Re: wirtualizacja Peceta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 19:04:36 MET DST

On 29/08/2011 16:06, Mateusz wrote:

> Polecam, testowalem, wirtualny laptop zyl sobie przez pol roku az sie
> upewnilem, ze wszystko co z niego przenioslem to na 100% wszystko co
> potrzebowalem.

Ja wogóle nie rozumiem, po co męczyć się z jakimiś Virtual PC, skoro
VMWare jest sprawdzony, działa na każdej platformie i emuluje bez
problemów praktycznie każdy sprzęt.

Tym converterem wirtualuzowałem już kilkadziesiąt serwerów produkcyjnych
i nigdy nie było problemów, szczerze polecam.

--
Pozdrawiam,
Kamil