Re: Jaki szybki dysk SSD (40-60 GB) pod system?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 11:56:16 MET DST

On 2011-08-29 10:37, Latet wrote:

> No nie wiem, czy w aż tak podobnej cenie:
> http://www.ceneo.pl/13007166
> najmniejszy ma 60 GB.

Osobiscie mam Vertex'a 2 od grudnia 2010, dziala niemalze 24h/dobe
(windows). Jak dotad zadnych problemow. Przypuszczam, ze wstepne
problematyczne serie dyskow SSD spowodowaly swego rodzaju panike i
uprzedzenia wzgledem tych urzadzen. W tej chwili kazdy, komu padnie dysk
krzyczy cos w stylu 'fatalna technologia'. Mozna czekac kolejne 5 lat
albo kupic teraz, robic backupu (niezaleznie od dysku SSD/HDD) i spac
spokojnie.