Re: Nowy KOMP I3

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 20:15:44 MET DST

On 2011-08-28 20:04, JoteR wrote:

> Idź na alt.pl.allegro i zapytaj się o wyroby firmy Medion. Pozbędziesz
> się wielu złudzeń.
> A tak poza tym - skąd u ludzi takie upodobanie do grzebania w śmietniku,
> jakim niewątpliwie jest (za przeproszeniem) Allegro?

No dobra, sensowna jest obiektywna ocena, ok 50% polskiego e-commerce to
allegro, Ty to nazywasz smietnikiem, tam jest wiekszosc polskicch
sklepow majacych siedziby.. nie uwazasz, ze to przesada wystawiac takie
oceny?

Problemem nie jest allegro ale nieumiejetnosc odroznienia powaznej firmy
od kombinatora wysylajacego cegly. Idac dalej stereotypem allegro, mozna
stwierdzic, ze sprzedaz wysylkowa to smietnik, ale tym samym zblizymy
sie bardzo d o... Mongolii :)