Re: Nowy KOMP I3

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 18:13:16 MET DST

On 2011-08-28 18:01, Twat wrote:
> Planuje zmianę kompa, obecnie C2D E7400, zastosowania office internet +
> trochę gry (10%), przeszukuje allegro i natrafiłem na jakieś mediony
> http://allegro.pl/super-zestaw-pc-i3-530-z-v220-dla-gracza-i1784763920.html
>
> w całości wychodzi dość tanio, czy warto się w to pchać czy składać od
> podstaw ?

Troszke w kontekscie sensownosci: 'troche gry, reszta biurowe'. z mojej
perspektywy gry takie jak Crysis 2 i Starcraft II dzialaja plynnie na
c2d, naprawde czasami warto sie zastanowic czy same plany maja uzasadnienie.

To czy warto sie pchac, czy skladac od podstaw to zalezy ile masz lat i
co robisz. majac dzien zapchany w 90% kupowalbym cos gotowego, bedac
studentem zapewne skladalbym sam dla zabawy.