Re: wirtualizacja Peceta

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 17:18:04 MET DST

Dnia Sun, 28 Aug 2011 17:06:08 +0200, lucek@toniemojemail.pl napisał(a):

> witam,
>
> mam maszyne Pentium "trzy czterysta piecdziesia"....czyli Pentium III
> 450 - ale jak ladnie brzmi. Chcialbym sie z nia juz pozegnac, ale nie
> na zawsze. Mam zamiar (jezeli sie da) ja zwirtualizowac aby pozbyc sie
> sprzetu. System Win xp sp2. A zwirtualizowany system chcialby aby
> chodzil pod win xp/win 7, moze na jakims Linuxie.
>
> Jak ma sie do tego zabrac? Gdzie mam spytac fachowcow, co przeszli na
> druga strone!

Win 7 Pro zawiera do pobrania tzw Tryb XP, ktĂłry nie jest niczym innym niĹź
wirtualną maszyną pracującą pod XP. Tak się można do tego zabrać
najprościej.

Osobną sprawą jest sensowność wirtualizowania trupa, jeżeli nie wymaga tego
jakieś specyficzne oprogramowanie lub sprzęt.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"