Re: Jaki dysk 2 TB z dobrym współczynnikiem jakość/cena?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 16:30:45 MET DST

On 2011-08-28 16:11, Michal Kawecki wrote:

> Zainwestuj w Seagate XT. Nabyłem ostatnio taki dysk do laptopa i jestem
> pod wrażeniem. Poza tym na XT dostaje się 5 lat gwarancji...

Z moich testow wynika, ze Seagate momentus XT w laptopie zachowuje sie
jak szybki (ale bez przesady) 3.5" w stacjonarnym. Do laptopa warto, do
pc- za malo zalet. Dla przykladu nie ma wplywu na operacje zapisu, nie
zwieksza transferu jako takiego, zmniejsza tylko czas dostepu.

Jest Seagate Barracuda XT 2TB (ale to zupelnie inny dysk niz momentus XT
;) )

http://luktronik.pl/pl/p/Seagate-2TB-3.5-ST32000641AS-XT-7200.12-64MB-SATA-III/122