Re: dysk mobilny wylecial w kosmos

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 16:08:02 MET DST

> Jakim softem, bo nigdy sie nie bawilem. Kompa z linuxem nie ma pod
> reka, ale moglby na CD wystartowac (co dokladnie mam sobie sciagnac i
> wypalic, aby byly jakies tools pod te "eksperymenty"?

GRML zazwyczaj ma wszystkie podstawowe narzedzia do obslugi partycji,
filesystemow etc.. tyle ze to jest command line (shell). Plusem
oczywiscie jest to ze nie zrobi Ci sieczki jezeli wiesz co robic,
najlepiej zlapac na gg/skype/jabber jakiegos kolege co zna linuxa, to ci
podpowie.

Nie polecalbym automagicznych narzedzi do naprawy dyskow, tak czy owak
przy pomocy samego windowsa mozesz sprawdzic
- smart
- przeskanowac powierzchnie

to juz powie czy cos jest z dyskiem, kontrolerem USB w obudowie dysku,
to wszystko zalatwi chociazby hdTunePro trial 14 dni