W dniu 2011-08-27 23:43, Latet pisze:
>> hmmm, ludzie są jednak dziwni
>
> A co w tym dziwnego, że przeraża mnie wizja paru tygodni bez monitora i
> wolę błyskawicznie szybką naprawę z utratą gwarancji?
>
> latet
jeszcze zrozumie blondynkę której w samochodzie zaświeci się brak oleju
a ona dalej jedzie bo śpieszy sie na randkę, to nic że silnik do wymiany
ale to blondynka
rozebranie monitora o ile nie jest zaplombowany nie jest problemem, ja
swojego samsunga 24" też rozebrałem mimo że ma nadal gwarę, w
poszukiwaniu spuchniętych kondensatorów które jak z zegarkiem w ręku po
3 latach wyskakują i często niszczą monitor
problem jest w tym że jak np padnie matryca wyleci pasek piksli itd
rzecz nienaprawialna to będziesz się zastanawiał czy uznają gwarancję i
nie zauważą rozbierania sprzętu bo ciężko to zrobić bez śladów
druga strona medalu: awaria tego della bardzo dziwna, może być tak że
skoczyło napięcie i warystor zareagował (np 275V) a w serwisie powiedzą
że sprzęt po burzy (miałem tak z kompem della ale to był serwis zewnętrzny)
Received on Sun Aug 28 07:25:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 28 Aug 2011 - 07:51:04 MET DST