Re: Drukarka potrzebna

Autor: DooMiniK <bachusmalpapostpl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 10:16:09 MET DST

On 26/08/2011 09:02, Piotr wrote:
> Potrzebuję drukarki etykiet/kodów paskowych.
> Ale żeby za łatwo nie było:
>
> druk wielkości karty kredytowej, lub ciut większy.
>
> Na papierze samoprzylepnym.
>
> Na etykiecie/wydruku dwa takie same kody kreskowe, jeden ned drugim.
>
> Każdy z tych kodów ma być też samoprzylepny _niezależnie_ od
> samoprzylepności całej etykiety.
>
> Czy wogóle takie coś istnieje?

Tak, Epson robi całkiem zdrowe drukarki do tego. Właśnie mam
na stanie x72 dla klienta:
http://pos.epson.com/products/SecurColorTM-C3400?ProductPK=634

Inne produkty z tej serii:
http://pos.epson.com/products/prodsPLP.htm

Ogólnie nazywam je "a box of fun", albo "spłuczką". Mają ciekawą cechę:
po zmianie kartridża/po pierwszym włączeniu wydają ciekawe dźwięki
i migają wesoło diodami. W tym czasie lepiej jej nie ruszać, nie wsadać
rolki naklejek itd. Ona ma chyba rodzaj rezerwuaru i 'napełnia się'.
Podczas procesu inicjalizacji nie można więc wyłączyć urządzenia,
bo kartdidż jest wtedy do wyrzucenia (pewnie Epson poszedł o krok
do przodu w pilnowaniu swoich materiałów eksploatacyjnych...).

O koszta eksploatacji mnie nie pytaj, nie mam pojęcia.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel