Re: Piek³o!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!

Autor: p0li <p0li_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 09:40:56 MET DST

O->Dnia 2011-08-26 08:30:32 niejaki G Nowak napisa³:

> Nie podales marki tego HP ani zadnych szczegolow dot. przegrzewania np.
> czy wiatrak wyje, nie wyje, z dziury wydobywa sie cieple/zimne
> powietrze, etc.

dok³adnie

podaj wiêcej szczegó³ów
marka lapka
kiedy by³ czyszczony wiatrak
czy ma dostatecznie du¿o miejsca przy wlocie zimnego powietrza
itp

generalnie ja mia³em podobne problemy ze swoim lapkiem
-wymieni³em wiatrak na nowy (stary trochê bucza³ - wiêc dlatego
-nowa pasta na wszystko co siê da³o (proc, grafika, ram)
-wywierci³em otworki w podstawce ¿eby zimne powietrze mia³o swobodny
przep³yw
-zainstalowa³em mundry programik który sam steruje obrotami wiatraka w
zalezno¶ci od temperatury

w tej chwili mam 61* na gpu i 48* na cpu

zauwa¿y³em jeszcze dwie rzeczy:
 - w 99% mojego u¿ywania kompa gpu jest cieplejszy ni¿ cpu
 - lapek mocniej siê grzeje po pod³aczeniu do zasilacza

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl