Re: netbook z RS232

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 10:25:25 MET DST

  Powitanko,

> Bo wiele z nimi problemów, nie ze wszystkimi sprzętami działają poprawnie.

Jesli program DOSowy, to rzeczywiscie musi byc sprzetowy, natomiast
jesli Win, to dzialaja przejsciowki na chipach FT232R lub PL2303. Ten
drugi f-my Prolific dostarcza odrazu poziomy napiec zgodne ze
specyfikacja rs232, ten pierwszy (FTDI) daje poziomy TTL. Instaluja sie
jako wirtualny COM ze wszystkimi dodatkowymi sygnalami do dyspozycji
(RTS/CTS itd), normalnie reaguje na ustawienia predkosci, parzystosci,
stop-bitu itd., krotko mowiac ani program, ani urzadzenie nie wie, ze po
drodze ma jakas przejsciowke.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)